You Are Reading

before treatment - after treatment

Vlada Roslyakova
...beauty and style...


Photobucket

Photobucket

photos are from stockholm streetstyle

Comments for this entry

selim köroglu

bunu sonra lb. ye koyy all puanlarıı :D kıskanıyorum bu aralar bin bilmem kaç hype alanları ya ama olmazki yaa :D:D

missND

haha =)))
balım onlar da olur zamanla, sen sıkma canını! senin giyim kuşamına bayılıyorum ben. zaten bence iş fotoğrafta ve popülaritede bitiyor orda biliyorsun...
ben de chiara denen o kızcağızı kıskanıyorum. sen hem zzengin ol, hem güzel, hem zevk sahibi, hem de yakışıklı bir erkek arkadaş sahibi... hem dünyayı gez, hem genç ol, hem de lukbukta binlerce puan topla. haaa bir de o cage boots'dan var onda. bi topshop a gidip alamadım onlardan, bitti de zaten =)

kıskanma örgütü kursak yemin ederim lukbuktan daha çok insan toplarız! =)))

selim köroglu

hemen kuralım bu örgüt üü :D evet evet o caira mı neysee gerçektenn çok piss yani :Dheşeye sahipp aa :D bizde burada gossip timee yanii :D clementte öylee kıyafetleri pek bir marjinal degil ama :D fotograflarıı ii :D her fotomun :D lb yi açınca en üstte olmasını istiyorum :D aay o olmadı bari ilk yükledigim olaydıı yaa:D:D

missND

hakkaten bi kahve koyim de iyice burayı ortama çevirelim. =) clementine mi ne, onun olayı saçta bitiyo ben sana söyliyim =) veriyor siyah beyazı ortama, saç turuncumsu. al sonra puanları =) ciddiyim. alex'in kesik pantolonları dışında orjinal bişey yok. bence. senin pantolon son zamanlarda gördüğüm EN iyi fikir zaten.

ya zaten chanel'i takan payetli tayt giyip üzerine hayvanatlı tshirt giyen her kız çocuğu en az 900 puan alıyor. erkek çocuğu giyse bu dediklerimi, 1000 alır bak kafadan =))))

bence sen yüzünü eskittin tatlm, aynı resmi her hesabına koyuyosun, en az 20 tane hesap açtığını düşünürsek zart zurt, millet de görünce tabi gönül aşina oluyor =)
teyk it iizi meen! =))) sen bir anda fırlicaksın ben sana söylym, yırtık dondan fırlar gibi dsfasdfasf

selim köroglu

haha :D o taytı bendemi giysem nee :D:DD vee tamam tamam :D:D her hesabımı aynısını koymıcam ehue :D

missND

taytı koluna giyin. tshirtü boynuna bağla, chanelle de mahrem yerini kapat =))) bence böyle olsun!

 

Copyright 2010. All rights reserved.

RSS Feed. This blog is proudly powered by Blogger and uses Modern Clix, a theme by Rodrigo Galindez. Modern Clix blogger template by Introblogger.